Rejestracja i logowanie
Mamy możliwość zarejestrowania i zalogowania się w sklepie poprzez wybranie ikony "konto" w prawym górnym rogu ekranu.
Wyszukiwanie produktu za pomocą wyszukiwarki na stronie
W celu wyszukania produktu można wpisać jego nazwę u góry strony, w polu oznaczonym opisem: "Szukaj".
Wyniki wyszukiwania wyświetlą żądane produkty i sugestie.
Zakupy w sklepie
Możemy wybrać produkty, którymi jesteśmy zainteresowani i dodać je do koszyka poprzez wybór parametrów i ilości przedmiotów. Następnie wybieramy przycisk "do koszyka" znajdujący się w karcie produktu:
Każdy produkt posiada opis, w którym sklep informuje o ilości produktów, znajdujących się w paczce. W niektórych przypadkach produkty sprzedawane są na sztuki, a w pozostałych w większych ilościach. Wówczas po dodaniu 1 sztuki produktu w koszyku możemy znaleźć informację ile sztuk produktów znajduje się w opakowaniu.
Podane ceny są za 1 sztukę produktów brutto/netto.
Minimalna wartość zamówienia wynosi 2 zł.
Koszyk
Po dodaniu produktu do koszyka, otrzymujemy informację o jego dodaniu, a także o możliwości kontynuowania zakupów lub przejścia do realizacji zamówienia.
Formy płatności i dostawa
Aby zamówić wybrane produkty należy wybrać formę dostawy, a także formę płatności.
Wszystkie produkty wysyłamy kurierem lub dostarczamy osobiście.
Wystarczy dokonać zakupów w kwocie powyżej 5000 zł aby dostawa była bezpłatna. W przeciwnym wypadku pobieramy opłatę za przesyłkę.
Przesyłki paletowe wyceniane są indywidualnie.
sprawdź szczegóły dostawy
Płatności można dokonać używając szybkich przelewów elektronicznych, karty płatniczej, BLIKa, PayPo oraz Rat online Alior. Możemy także dokonać przelewu na konto, poza systemem płatności elektronicznych.
Po wybraniu formy dostawy i płatności oraz zapoznaniu się z regulaminem akceptujemy zamówienie wciskając przycisk "zamawiam".
Dane adresowe
W tej części wybieramy dane adresowe dla osoby prywatnej lub dokonujemy zakupu na firmę. Wybierając zakup na firmę mamy możliwość umieszczenia swojego numeru NIP, niezbędnego do wystawienia faktury przez sklep.
Jeżeli jesteśmy zalogowani, nasze dane zostaną uzupełnione automatycznie.
Po zapoznaniu się z regulaminem akceptujemy go aby móc przejść do podsumowania.
Podsumowanie zamówienia
Otrzymujemy podsumowanie naszego zamówienia. Wybierając przycisk "potwierdzam zakup" kończymy zamówienia przechodząc do płatności. Jeśli chcemy jakichś zmian w zamówieniu zawsze może powrócić przyciskiem "wstecz".
Wsparcie po zakupie
Po potwierdzeniu zamówienia, otrzymujemy informację na stronie z danymi do przelewu.
Dodatkowo wysyłamy na wskazany adres e-mail wiadomość z potwierdzeniem zamówienia oraz danymi do przelewu.
Każdą zmianę statusu zamówienia potwierdzamy wysyłając informację za pomocą e-mail.
W każdej chwili możecie Państwo skontaktować się ze sklepem, jeśli byłyby jakiekolwiek pytania.
+48 602 394 368
biuro@piankisklep.pl
Zapraszamy do zakupów!