Zapraszamy do zakupów w naszym sklepie internetowym 24h na dobę, w razie potrzeby udzielamy porad technicznych w godzinach pracy. Życzymy udanych i rozważnych zakupów.
Zachęcamy do odwiedzenia zakładki promocje.

Zamówienia można również składać telefonicznie

+48 602 39 43 68

Kontakt telefoniczny w godz. 9-20 od poniedziałku do soboty

oraz poprzez pocztę

biuro@piankisklep.pl

Promocje
BP11S Listwy pcv do boniowania z siatką Mini 7mm 20 szt.
BP11S Listwy pcv do boniowania z siatką Mini 7mm 20 szt.
12,78 zł 11,75 zł 10,39 zł 9,55 zł
szt.
Produkt dnia
Kotwa chemiczna SOUDAFIX P300-SF 12 szt.
Kotwa chemiczna SOUDAFIX P300-SF 12 szt.
31,98 zł 30,90 zł 26,00 zł 25,12 zł
szt.
Producenci
Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
Zwroty i reklamacje

Zwroty i reklamacje

Odstąpienie od umowy

Jeśli jesteś konsumentem - co do zasady przysługuje Ci prawo do odstąpienia od zawartej na odległość umowy.

Od umowy możesz odstąpić, składając nam oświadczenie o odstąpieniu od umowy np. poprzez wiadomość e-mail przesłaną na adres: biuro@piankisklep.pl

Zwracaną rzecz zwróć do nas niezwłocznie na adres: ul. Dzwonkowa 4, 96-321 Władysławów , jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpiłeś od umowy.

Od umowy możesz odstąpić w terminie 14 dni.

Bieg czternastodniowego terminu na odstąpienie od umowy rozpoczyna się:

  • dla umowy, w której wydajemy rzecz, będąc zobowiązanymi do przeniesienia jej własności - od objęcia rzeczy w posiadanie przez Ciebie lub wskazaną przez Ciebie osobę trzecią inną niż przewoźnik,
  • dla treści cyfrowych - od dnia zawarcia umowy.

Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.

Dokonane przez Ciebie płatności, zwrócimy ci na zasadach wskazanych w regulaminie niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania od Ciebie zwrotu zamówionych rzeczy.

Pamiętaj, że prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi m.in. w odniesieniu do umowy:

  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb,
  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz płynna,
  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia,
  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu,
  • w której przedmiotem świadczenia są produkty wcześniej rozdzielone (opakowanie fabryczne), na życzenie klienta i służące zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb
  • w której przedmiotem świadczenia są produkty zakupione na sztuki według świadomej decyzji konsumenta.
  • w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;
  • w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
  • o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę;
  • w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy;
  • o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą Konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.

Szczegółowe informacje na temat odstąpienia od umowy znajdziesz w naszym Regulaminie sprzedaży.

Reklamacje

Reklamację najlepiej złożyć na adres e-mail: biuro@piankisklep.pl lub drogą pocztową na adres ul. Dzwonkowa 4, 96-321 Władysławów

Reklamowany towar należy wysłać na adres: ul. Dzwonkowa 4, 96-321 Władysławów

W związku z wadą możesz żądać:

  • wymiany rzeczy na wolną od wad,
  • usunięcia wady,

lub złożyć oświadczenie o:

  • obniżeniu ceny,
  • odstąpieniu od umowy – w przypadku wady istotnej.

Rozpatrzenie Twojej reklamacji (ustosunkowanie się do niej) nastąpi w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez nas Twojego zgłoszenia reklamacyjnego.

Więcej informacji na temat reklamacji znajdziesz w naszym Regulaminie sprzedaży.

Inne Artykuły
Montaż listwew BP14 na elewacji - według zaleceń producenta

Montaż należy rozpocząć od pokrycia klejem powierzchni okładziny termicznej. Następnie siatkę szklaną w którą zaopatrzona jest listwa okapnikowa należy wtopić w „mokry” klej  - w ten sposób ażeby klej „przeszedł”  przez siatkę na zewnątrz. Tak zatopioną siatkę pochodzącą z listwy okapnikowej należy przykryć siatką systemową i całkowicie zaciągnąć klej na obydwie siatki.

Montaż listew przyokiennych BP13 – krok po kroku

Montaż listwy należy rozpocząć od wyczyszczenia, osuszenia i odtłuszczenia ościeżnicy okiennej. Następnie należy  wyznaczyć miejsce naklejenia listwy BP13 na ościeżnicę okienną. Kolejny krok to odcięcie nożem odpowiedniej długości odcinków. Przed przyklejeniem listwy należy usunąć żółtą osłonkę z białej pianki dylatacyjnej i od razu przykleić listwę do ościeżnicy.

Płyn do dezynfekcji

W związku z rozprzestrzeniającą się pandemią wirusa COVID 19, Światowa Organizacja Zdrowia zaleca częste mycie rąk. Oczywiście do tego celu wystarczy woda z mydłem, ale co zrobić gdy nie mamy dostępu do bieżącej wody? Najlepiej w tym przypadku sprawdzi się oczywiście żel czy płyn antybakteryjny. Oczywiście taki płyn można zrobić samemu, we własnym domu!

Wyższość sklepu online nad sprzedażą tradycyjną w dobie zagrożenia koronawirusem

E-handel to obecnie coraz popularniejsza forma sprzedaży produktów. Na polskim rynku funkcjonuje już od wielu lat i z roku na rok można obserwować jego nieustanny rozwój. Korzyści z prowadzenia w ten sposób biznesu jest bardzo wiele, zarówno dla sprzedawcy, ale przede wszystkim klienta. Obecna epidemia koronawirusa sprawia, że zakupy online to bezpieczna możliwość uzyskania potrzebnych artykułów budowlanych przez klienta, a dla nas sprzedawców jedyne źródło dochodu.

Wielkanoc 2020

Szanowni klienci, z okazji zbliżających się świąt Wielkanocnych życzymy Państwu przede wszystkim zdrowia, wytrwałości oraz wiary w lepsze jutro!

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium