Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Zapraszamy do zakupów w naszym sklepie internetowym 24h na dobę, w razie potrzeby udzielamy porad technicznych w godzinach pracy. Życzymy udanych i rozważnych zakupów.
Zachęcamy do odwiedzenia zakładki promocje.
Jeśli jesteś konsumentem - co do zasady przysługuje Ci prawo do odstąpienia od zawartej na odległość umowy.
Od umowy możesz odstąpić, składając nam oświadczenie o odstąpieniu od umowy np. poprzez wiadomość e-mail przesłaną na adres: biuro@piankisklep.pl
Zwracaną rzecz zwróć do nas niezwłocznie na adres: ul. Dzwonkowa 4, 96-321 Władysławów , jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpiłeś od umowy.
Od umowy możesz odstąpić w terminie 14 dni.
Bieg czternastodniowego terminu na odstąpienie od umowy rozpoczyna się:
dla umowy, w której wydajemy rzecz, będąc zobowiązanymi do przeniesienia jej własności - od objęcia rzeczy w posiadanie przez Ciebie lub wskazaną przez Ciebie osobę trzecią inną niż przewoźnik,
dla treści cyfrowych - od dnia zawarcia umowy.
Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.
Dokonane przez Ciebie płatności, zwrócimy ci na zasadach wskazanych w regulaminie niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania od Ciebie zwrotu zamówionych rzeczy.
Pamiętaj, że prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi m.in. w odniesieniu do umowy:
w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb,
w której przedmiotem świadczenia jest rzecz płynna,
w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia,
w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu,
w której przedmiotem świadczenia są produkty wcześniej rozdzielone (opakowanie fabryczne), na życzenie klienta isłużące zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb,
w której przedmiotem świadczenia są produkty zakupione na sztuki według świadomej decyzji konsumenta.
w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;
w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę;
w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy;
o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą Konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.
Szczegółowe informacje na temat odstąpienia od umowy znajdziesz w naszym Regulaminie sprzedaży.
Reklamacje
Reklamację najlepiej złożyć na adres e-mail: biuro@piankisklep.pl lub drogą pocztową na adres ul. Dzwonkowa 4, 96-321 Władysławów
Reklamowany towar należy wysłać na adres: ul. Dzwonkowa 4, 96-321 Władysławów
W związku z wadą możesz żądać:
wymiany rzeczy na wolną od wad,
usunięcia wady,
lub złożyć oświadczenie o:
obniżeniu ceny,
odstąpieniu od umowy – w przypadku wady istotnej.
Rozpatrzenie Twojej reklamacji (ustosunkowanie się do niej) nastąpi w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez nas Twojego zgłoszenia reklamacyjnego.
Więcej informacji na temat reklamacji znajdziesz w naszym Regulaminie sprzedaży.
Montaż należy rozpocząć od pokrycia klejem powierzchni okładziny termicznej. Następnie siatkę szklaną w którą zaopatrzona jest listwa okapnikowa należy wtopić w „mokry” klej - w ten sposób ażeby klej „przeszedł” przez siatkę na zewnątrz. Tak zatopioną siatkę pochodzącą z listwy okapnikowej należy przykryć siatką systemową i całkowicie zaciągnąć klej na obydwie siatki.
Montaż listwy należy rozpocząć od wyczyszczenia, osuszenia i odtłuszczenia ościeżnicy okiennej. Następnie należy wyznaczyć miejsce naklejenia listwy BP13 na ościeżnicę okienną. Kolejny krok to odcięcie nożem odpowiedniej długości odcinków. Przed przyklejeniem listwy należy usunąć żółtą osłonkę z białej pianki dylatacyjnej i od razu przykleić listwę do ościeżnicy.
W związku z rozprzestrzeniającą się pandemią wirusa COVID 19, Światowa Organizacja Zdrowia zaleca częste mycie rąk. Oczywiście do tego celu wystarczy woda z mydłem, ale co zrobić gdy nie mamy dostępu do bieżącej wody? Najlepiej w tym przypadku sprawdzi się oczywiście żel czy płyn antybakteryjny. Oczywiście taki płyn można zrobić samemu, we własnym domu!
E-handel to obecnie coraz popularniejsza forma sprzedaży produktów. Na polskim rynku funkcjonuje już od wielu lat i z roku na rok można obserwować jego nieustanny rozwój. Korzyści z prowadzenia w ten sposób biznesu jest bardzo wiele, zarówno dla sprzedawcy, ale przede wszystkim klienta. Obecna epidemia koronawirusa sprawia, że zakupy online to bezpieczna możliwość uzyskania potrzebnych artykułów budowlanych przez klienta, a dla nas sprzedawców jedyne źródło dochodu.