Zapraszamy do zakupów w naszym sklepie internetowym 24h na dobę, w razie potrzeby udzielamy porad technicznych w godzinach pracy. Życzymy udanych zakupów.
Płatności za pobraniem zawieszamy na czas wprowadzenia czerwonej strefy w całej Polsce, przepraszamy za utrudnienia.

Zamówienia można również składać telefonicznie

+48 602 39 43 68

Kontakt telefoniczny w godz. 9-20 od poniedziałku do soboty

oraz poprzez pocztę

biuro@piankisklep.pl

Promocje
Klej Poliuretanowy 2w1 EXPERT LINE 12 szt.
Klej Poliuretanowy 2w1 EXPERT LINE 12 szt.
21,32 zł 20,29 zł 17,33 zł 16,50 zł
szt.
Produkt dnia
ME508 Folia okienna Duo VV illbruck 140mm-25m
ME508 Folia okienna Duo VV illbruck 140mm-25m
230,01 zł 202,95 zł 187,00 zł 165,00 zł
szt.
Producenci
Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
Zwroty i reklamacje

Zwroty i reklamacje

Odstąpienie od umowy

Jeśli jesteś konsumentem - co do zasady przysługuje Ci prawo do odstąpienia od zawartej na odległość umowy.

Od umowy możesz odstąpić, składając nam oświadczenie o odstąpieniu od umowy np. poprzez wiadomość e-mail przesłaną na adres: biuro@piankisklep.pl

Zwracaną rzecz zwróć do nas niezwłocznie na adres: ul. Dzwonkowa 4, 96-321 Władysławów , jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpiłeś od umowy.

Od umowy możesz odstąpić w terminie 14 dni.

Bieg czternastodniowego terminu na odstąpienie od umowy rozpoczyna się:

  • dla umowy, w której wydajemy rzecz, będąc zobowiązanymi do przeniesienia jej własności - od objęcia rzeczy w posiadanie przez Ciebie lub wskazaną przez Ciebie osobę trzecią inną niż przewoźnik,
  • dla treści cyfrowych - od dnia zawarcia umowy.

Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.

Dokonane przez Ciebie płatności, zwrócimy ci na zasadach wskazanych w regulaminie niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania od Ciebie zwrotu zamówionych rzeczy.

Pamiętaj, że prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi m.in. w odniesieniu do umowy:

  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb,
  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz płynna,
  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia,
  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu,
  • w której przedmiotem świadczenia są produkty wcześniej rozdzielone (opakowanie fabryczne), na życzenie klienta i służące zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb
  • w której przedmiotem świadczenia są produkty zakupione na sztuki według świadomej decyzji konsumenta.
  • w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;
  • w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
  • o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę;
  • w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy;
  • o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą Konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.

Szczegółowe informacje na temat odstąpienia od umowy znajdziesz w naszym Regulaminie sprzedaży.

Reklamacje

Reklamację najlepiej złożyć na adres e-mail: biuro@piankisklep.pl lub drogą pocztową na adres ul. Dzwonkowa 4, 96-321 Władysławów

Reklamowany towar należy wysłać na adres: ul. Dzwonkowa 4, 96-321 Władysławów

W związku z wadą możesz żądać:

  • wymiany rzeczy na wolną od wad,
  • usunięcia wady,

lub złożyć oświadczenie o:

  • obniżeniu ceny,
  • odstąpieniu od umowy – w przypadku wady istotnej.

Rozpatrzenie Twojej reklamacji (ustosunkowanie się do niej) nastąpi w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez nas Twojego zgłoszenia reklamacyjnego.

Więcej informacji na temat reklamacji znajdziesz w naszym Regulaminie sprzedaży.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium